вівторок, 29 квітня 2014 р.

Семінар Мішеля Одена – «Вплив народження на майбутнє людини»





Минулі вихідні для українців відзначилися не лише традиційним святом Великодня – Воскресіння Христа. Ці дні - 19-20 квітня - стали для України вагомими ще й тим, що вперше в історії у Київ завітав визначний лікар-акушер зі всесвітньовідомим ім’ям - Мішель Оден (Michel Odent). Сказати що подія масштабна – це нічого не сказати. Але спочатку невеличкий екскурс в біографію доктора.
На нинішній момент 84-річний Мішель Оден у всьому світі відомий як лікар, який вперше ввів в акушерську практику басейни та кімнати з домашньою обстановкою. Спочатку надувний басейн використовували для полегшення переймів, проте одного разу, коли одна жінка в басейні народила несподівано для себе та Одена, сформувалася методика водних пологів. У результаті отримали неймовірно низький відсоток медичних втручань під час пологів.
Свою 20-річну практику у державній французькій лікарні в Пітівєрі Мішель Оден описав у книзі «Відроджені пологи», яка вийшла друком у 1984 році та була перекладена 13-ма мовами світу. З 1985 року Мішель Оден живе та практикує домашні пологи у Лондоні, де вони є частиною офіційної акушерської практики Великобританії. Мішель Оден допоміг тисячам жінок у світі відчути радість природних пологів.
Дводенний семінар проходив у формі невеликого вступу від доктора Одена, а потім продовжувався у формі питання-відповіді. Якщо вдаватися в деталі його методики, то під час пологів жінці ніхто не потрібен крім акушерки, яка в міжнародній термінології отримала назву «доула», іноді «дула», а по-нашому - повитуха. Це жінка, яка просто знаходиться поряд, знає специфіку перебігу пологів, психіки жінки та її основні потреби. Умови максимальної відсутності зовнішніх подразників, таких як група медперсоналу з нав’язливими маніпуляціями, медичне обладнання, яскраве світло та лікарняна обстановка, Мішель Оден вважає ідеальними для перебігу пологів без ускладнень. Обґрунтовує Доктор це тим, що пологи – це насправді неконтрольований процес, під час якого в жінки задіяні архаїчні мозкові структури – гіпофіз та гіпоталамус. В умовах дії зовнішніх подразників, серед яких доктор Оден виділяє людське мовлення, яскраве світло, та відчуття жінки ніби за нею спостерігають, стимулюється неокортекс, який і гальмує природній процес пологів. Таким чином, замість того, щоб виділявся окситоцин - гормон Любові, як його називає Оден, починає виділятися адреналін і весь процес іде шкереберть. Мішель Оден переконаний, - замість того, щоб жінці «допомагати» в пологах, її потрібно саме захищати від цих подразників, і тоді все відбуватиметься природнім шляхом. Своєю практикою доктор Оден саме це і доводить усьому світові.
Тому, хто знайомий з публікаціями відомого лікаря акушера, могло здатися, що нічого нового сказано не було. Проте, не обійшлося без нових цікавих фактів та розповідей від лікаря, який дуже нагадував якогось казкового чарівника-дідугана, що ділився з аудиторією своєю старечою мудрістю, яку йому вдалося, попри все, доказати науково. Серед книг Мішеля Одена доступними для російськомовних читачів є книги «Возрожденные роды», «Научное познание любви», «Кесарево сечение: безопасный выход или угроза будущему». Українською поки що є лише книга «Відроджені пологи». З негативних моментів відмітилося те, що з майже трьохсот учасників семінару, лікарів можна було перерахувати на пальцях. Досить промовисто говорить про нашу зашкарублу, вкриту радянською іржею систему охорони здоров’я, зокрема про найвідповідальнішу її галузь – акушерську справу. Адже якщо вірити доктору Одену – процес пологів та перші години після народження – це те, що впливає на все наше подальше життя. Робімо висновки!

На завершення, великий лікар акушер нашого часу провів афтограф-сесію, залюбки фотографувався, жартував та обіцяв повернутися за 20 років. Бажаючим також не відмовляв у спільній фотографії. Усі учасники семінару отримали іменні сертифікати на згадку про визначну подію.






1 коментар:

Erlend Hildur сказав...

Сьогодні я такий щасливий, бо Бог зробив це для мене, переживши важкі часи з іншими позикодавцями, і нічого не виходить, я збирався втратити віру і надію, але все одно маю бути стійким і переслідувати те, що шукаю. Я щасливий сьогодні, бо Бог скерував мене до найкращої Позикової компанії, і я ні про що не пошкодував, зв’язавшись з ними, і моє сердечне бажання було задоволено, і мені дали вказану суму, про яку я просив (300 000,00 дол. США), гроші були сплачені мій рахунок після двох тижнів розмови з компанією, і вони не напружували мене і не боліли при отриманні цієї позики від них, інші члени моєї родини та друзі, яких я їм направляв, теж отримали свою позику, я б тебе дуже любив зв’язатися з 247officedept@gmail.com / whatsapp 1-989-394-3740. . і швидко отримайте свою позику, і це безпечно і швидко, ви, у кого є втрачена надія, віра і все, що у вас є, лише в ім’я отримання позики, і нічого не виходить, бріться об заклад, якщо ви спробуєте цього чоловіка на ім’я Бенджамін, ви ніколи не пошкодуйте про що-небудь, і ваш запит на позику буде схвалено, і він буде виплачений безпосередньо на ваш банківський рахунок, тож поспішайте зараз і зв’яжіться зі швидкою реакцією на WhatsApp + 1-989-394-3740. попросіть будь-який тип Позики, і вона буде Вам надана. я бажаю вам краще